1/4 Is ISO 9001:2015 verplicht?
"ISO 9001:2015 is niet wettelijk verplicht, maar wel vaak een eis van opdrachtgevers. Daarnaast zorgt het voor een professionele uitstraling."
"ISO 9001:2015 is niet wettelijk verplicht, maar wel vaak een eis van opdrachtgevers. Daarnaast zorgt het voor een professionele uitstraling."
"Alle processen en verantwoordelijkheden in uw organisatie worden beschreven in uw kwaliteitshandboek. Dit kwaliteitshandboek wordt vervolgens getoetst door een certificerende instantie."
"Wij werken al weer enige jaren tot volle tevredenheid met Van Houten & Partners. Zij houden van doel- en resultaatgericht aanpakken en dat past bij ons."
Peijnenburg Vught BV geeft ons een 9
"De kosten van het ISO 9001:2015 certificaat zijn afhankelijk van uw branche, het aantal medewerkers, uw werkzaamheden en het aantal locaties. Verderop op deze pagina kunt u een vrijblijvend prijsvoorstel voor uw bedrijf aanvragen."
"Onze ervaring met ISO 9001:2015 certificering zorgt dat u snel, planmatig en voor een scherp tarief uw certificaat kunt behalen. We werken volgens een vast stappenplan."
“Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar voor een prijsopgave via 010 - 268 00 65. U kunt ons ook een mail sturen:”
ISO 9001:2015 is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement. ISO 9001:2015 wordt gebruikt om aan te tonen dat de organisatie in staat is te voldoen aan de eisen van de klanten, aan de op het product en/of dienst van toepassing zijnde wet- en regelgeving en aan de eisen van de organisatie zelf. Organisaties met een ISO 9001:2015 certificaat werken continu aan het verbeteren van de kwaliteit van de producten en/of diensten.
Door het beschrijven en doorvoeren van de belangrijkste processen wordt bereikt dat elke medewerker op dezelfde wijze werkt wat de betrouwbaarheid en de kwaliteit van de producten en/of diensten verhoogd. Met het in kaart brengen van kansen en bedreigingen voor de organisatie streeft men naar continue verbetering. Daarbij worden medewerkers bewuster van de gevolgen van hun handelingen op de kwaliteit van de producten en/of diensten doordat men de risico’s beheerst en het proces kent.
Bij het opzetten van een kwaliteitsmanagementsysteem worden de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
Uw klanten willen erop kunnen vertrouwen dat de leverancier in staat is de door hen verlangde kwaliteit van producten te leveren. Voor uw onderneming, instelling of andersoortige organisatie is het dus van groot belang dat de producten voortdurend aan de eisen en aan de achterliggende behoeften van uw klanten voldoen.
Teleurstellingen over de kwaliteit van een geleverd product worden vaak veroorzaakt doordat een organisatie te weinig aandacht besteedt aan wat haar klant werkelijk wil, de daarvoor relevante (productie)processen, de wisselwerking ertussen en ook aan de daarbij behorende verantwoordelijkheden en bevoegdheden.
Al deze aspecten kunnen worden beheerst en verbeterd met behulp van een modern ingericht kwaliteitsmanagementsysteem. De motivatie van directies om een doelmatig en efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem te implementeren is daarom groter dan ooit.
De door u opgestelde (beheers)doelstellingen geeft uw organisatie inzicht in de prestaties van uw processen. U bent in staat om te beoordelen of uw bedrijf goed presteert.
Wij bedenken en beschrijven hoe u uw bedrijfsprocessen kunt verbeteren en inrichten. Wij leggen dit vast in uw kwaliteitshandboek en zorgen dat u aan de internationale norm voor ISO 9001:2015 voldoet.
Dit doen wij op basis van bedrijfsbezoeken en gespreken met directie en medewerkers.
Dankzij onze ervaring kunnen we u snel en (kosten)efficiënt aan uw ISO 9001:2015 certificaat helpen en bent u zeker van resultaat.
Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.
Heeft u vragen of interesse in een oriënterend gesprek?
Bel één van onze ISO-experts, zoals Marco, via
010 268 00 65